Матеріально - технічне забезпечення закладу

 


        Заклад дошкільної освіти розташований в типовій одноповерховій будівлі, загальною площею 504 кв.м. Проектна потужність закладу  складає 40 місць (2 різновікових групи). Заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем та 10-годинним режимом роботи. У даний час функціонує 2 групи - 42 дитини.

Загальна площа території закладу 0,44 га. Територія дошкільного закладу та його будівля відповідають санітарним нормам. Заклад має огорожу по всьому периметру. Кожна група має окремий ізольований  майданчик із зеленими насадженнями, на  яких встановлені пісочниці, ігрове обладнання. На території закладу встановлено спортивний майданчик площею 70 кв.м. та спортивне обладнання. Для виконання завдань розумового, екологічного та трудового розвитку дошкільнят облаштовано дитячі городні ділянки, естетично оформлені квітники,  висаджено фруктові та декоративні дерева і кущі.

Будівля знаходиться у належному стані. Навчальні та адміністративні приміщення закладу дошкільної освіти  мають затишний та естетичний вигляд. Щороку проводиться поточний ремонт усіх приміщень,  горячою проточною водою заклад забезпечений від електроводонагрівачів, що встановлені в приміщеннях групових осередків та приміщенні харчоблоку. Опалення закладу від індивідуальної газової топкової. 

В закладі дошкільної освіти є протипожежний інвентар, пожежний щит, достатня кількість вогнегасників.

В групових приміщеннях створені необхідні умови для належної організації життєдіяльності дітей. Групові приміщення повністю забезпечені твердим та м’яким інвентарем, відповідають санітарно-гігієнічним нормам та сучасним вимогам щодо естетичного оформлення та облаштування. У групах є технічні засоби навчання, сучасне розвивальне та ігрове обладнання. До послуг дітей цікаві освітньо-розвивальні посібники та іграшки, які розміщені в ігрових осередках і створюють умови для розвитку творчої та пізнавальної активності дошкільників.






Cтворені умови для підвищення професійного рівня та самоосвіти педагогів, методичний кабінет забезпечений навчально-методичною літературою з грифом МОНУ; періодичною пресою - комплектом «Зразковий дитячий садок», технічними засобами навчання. Педагоги мають можливість знайомитися з цими виданнями в електронному вигляді.

Облаштовано місце для роботи вчителя-логопеда, музичного керівника.

В музичній залі є сучасні технічні засоби навчання: музичний центр, мультиакустична система, проектор, екран портативний, мікрофони, магнітофон, дитячі музичні інструменти. Обладнано спортивну залу, де є необхідний спортивний інвентар. Окрім того, у кожній групі створені та наповнені необхідним обладнанням та атрибутами для рухливих ігор центри рухової активності.

Для задоволення потреб художньо-естетичного напрямку освітньої діяльності придбані різні види театру: ляльковий, пальчиковий.








Медичний кабінет складається з кабінету прийому та ізолятора на одно ліжка. Медичне обслуговуваня в закладі здійснює медична сестра. Кабінет оснащено відповідно до нормативно-правових документів.

Харчоблок забезпечений необхідним кухонним посудом, технологічним обладнанням: електромясорубка, універсальний електропривід, електросковорода, дві жарочні шафи, електроплита на чотири комфорки, електроводонагрівач, харчоварочний котел, чотири холодильники с морозильними камерами, міксер.













Педагоги мають можливість користуватися сучасними технічними засобами навчання: 1 комп’ютер та 1 ноутбук з підключенням до інтернет мережі, Wi-Fi, 2 магнітофонами, 2 принтери, сканером, телевізором, фотоапаратом, відеокамерою, 1 проекторами, DVD та акустичною системою, 1 портативна колонка.

Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності закладу дошкільної освіти на достатньому рівні. Фінансово-господарська діяльність ЗДО здійснюється відповідно до законодавчих та інших нормативно-правових актів на основі  кошторису, який складається і затверджується відповідно до законодавства. Джерелами фінансування закладу дошкільної освіти є кошти: міського бюджету, у розмірі передбаченому нормативами фінансування, батьків або осіб, які їх заміняють, добровільні пожертвування і цільові внески юридичних осіб.  








Затверджено:                                             Погоджено:

Директор ЗДО «Казка»                                                  Керівник  відділу освіти

с.Санжійка                                                                        Дальницької  сільської  ради

__________  Рогожинська Н.Ф.                                     ______________Балан С.Г.

«02» грудня 2019 року

 

 

 

 

         Паспорт  харчоблоку 

   закладу  дошкільної  освіти 

          (дитячий садок) «Казка»

                       с.Санжійка

 

                      

1.1. Адреса, телефон: _с.Санжійка, вул. Новоселів, 2а,тел.-050-244-87-49

1.2. Прізвище директора закладу : Рогожинська Н.Ф.

1.3. Прізвище медичного працівника: Кокош Г.В.

1.4. Тип закладу: школа, ЗДО, ПТУ:  ЗДО

1.5. Проектна потужність (вмістимість)   закладу/фактична__40/42____

1.6.Призначення  відповідальних за організацію харчування в закладі –

Призначено( Наказ № 35 від 26.08.2019 року , додається)

2. Організація харчування вихованців, графік та умови харчування - графік та умови харчування згідно з вимогами  та «інструкцією з організації харчування в ЗДО» від 26.02.2013 року ,харчування 3-разове   

2.1 Наявність угоди на обслуговування  їдальні (організатор харчування) ___ відсутня

2.2.  Перелік  постачальників-операторів ринку  ;

ТОВ «Черкасихліб ЛТД»

ФОП Адисєв С.В.

2.3. Забезпечення дотримання вимог до транспортних засобів та умов транспортування;

Згідно до вимог чинного законодавства( у повному обсязі дотримано

2.4.Укомплектованість кадрами : кількість працівників харчоблоку  за штатним розписом/фактично  2/2

2.5.Площа обіднього залу-відсутній (прийом їжі здійснюється в групових кімнатах,площа групових 45 та 48 м.кв

2.6. Кількість посадкових місць- 45

2.7. Харчоблок власний/ орендований_(хто організовує харчування)  власний

2.4. Реєстраційний номер оператора ринку харчових продуктів_r-UA-15-18-262   від  11.09.2017 року

3.Спосіб організації харчування  

3.1. Харчоблок (власне виробництво на сировині) -так

3.2. Привозне харчування, напівфабрикати ___ні_____

3.3. Буфет-роздаткова___ні

 3.4. Буфет ___ні

4.Дотримання гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу (програми передумов) впровадження постійно діючих  процедур заснованих на принципах НАСС- гігієнічні вимоги дотримано,заплановано розробити до вересня 2020 року

5.Наявність меню-розкладу відповідно до затвердженого  примірного двотижневого з різним виходом страв ,що затверджується Держпродспоживслужбою –так,затверджено

6.Водопостачання –централізоване,артезіанська свердловина

6.1.Останні  лабораторні дослідження питної води- вода питна (відповідає) вимогам (не відповідає) державних санітарних норм та правил «Гігінічні вимоги до води ,призначеної для споживання людиною» ДСанПін-2.2.4-171-10) , останні лабораторні дослідження проведені у серпні 2019 року,вода питна  відповідає  вимогам 

7.  Забезпечення  гарячою та холодною протічною водою на харчоблоці та у виробничих приміщеннях - забезпечено повністю згідно з потребою  

8.Водовідведення(централізоване,на вигріб)- на вигріб ,за потребою

9.Вентиляція-примусова

10.Умови для дотримання  особистої гігієни персоналом (гардеробна, душ з туалетом)- шафа для одягу та спецодягу є, душ та туалет є

11 Організація «питного режиму» в закладі;

Питний режим  індивідуально. здійснюється згідно до вимог,вода кип’ячена

згідно до вимог  ДСанПін-2.2.4-171-10 та вода з кулерів ( сертифікат відповідності додається)

12.Харчоблок має повний набір виробничих приміщень – повний набір приміщень в наявності: 2 виробничих приміщень, 1 мийна,1 комора, м’ясний цех, мучний цех.

Харчоблок розташований в типових/пристосованих приміщеннях-типові

Умивальники при обідньому залі - ( норматив 1 на 20 посадкових місць)-

По 3 умивальники на кожну групову кімнату( на 2 по 3)

Електрорушник(норматив 1 на 20 посадкових місць)- відсутній

Набір та площа виробничих приміщень - 1 приміщення ,53 м.кв

Гарячий цех- 1

Холодний та різання хліба-- 1

Мясний та рибний – 1

Овочевий-відсутній

Мийні для посуду:

Їдальні(столового посуду)- по 1 на кожній групі

Буфету та кухонного посуду - 1

Охолоджувальні камери для :

Мясних продуктів-1 камера

Рибних продуктів- 1 камера

Овочів-1камера

Молочних та гастрономії-2 камери

Неохолоджувані приміщення-

Комори для сухих продуктів,овочів,соків -1 комора

Інвентарна- 1

Завантажувальна і тарна- 1

Мийна для яєць-в мийній облаштовано стіл для миття яєць

13.Забезпечення технологічного процесу приготування страв згідно картотеки та дотримання поточності виробництва; згідно з технологічними картками,поточність виробництва  дотримано,товарне сусідство витримано

14.Забезпеченість харчоблоку технологічним обладнанням-

Плита- 1 промислова,4 панельна,бойлер - 1 на 100 л,картоплечистка-відсутня,

електросковорода- 1,пристрій для протирання-відсутній,м’ясорубка електрична-2 шт,духова шафа- 2 шт,овочерізка- 1

15.Забезпеченість харчоблоку холодильним обладнанням:  побутові-відсутні,

Холодильники- 3

16. Розроблювальний інвентар,  достатня  кількість та відповідність використання:

· кухонного та столового посуду – кількість  достатня,відповідає вимогам використовується за призначенням

· промаркованого розробочного інвентаря - кількість достатня,відповідає вимогам,промарковано,використовується за призначенням

 · прибирального інвентаря та місць його зберігання - кількість достатня,відповідає вимогам ,промаркований,використовується за призначенням

17.Умови миття посуду (кількість ванн) правила та процес миття посуду відповідають санітарним вимогам –кількість ванн-3,перша- 2% розчин соди кальцинованої,друга-1 % розчин,третя-проточна чиста вода.,кожна мийна забезпечена відповідною інструкцією з миття посуду та відповідає санітарним вимогам

18.Облаштування буфетних груп(тільки для ДНЗ)- відсутні

19.Здійснення зняття проб готової продукції  - здійснюється сестрою медичною перед кожним прийомом їжі безпосередньо на харчоблоці (у випадку відсутності медсестри виконує обов’язки директор )

20.Наявність добової проби кожної страви раціону та умови їх зберігання на харчоблоці-кожна страва,що готується в закладі відбирається в розмірі порції та зберігається на маркованій поличці в маркованому посуді протягом доби в холодильнику харчоблоку

21.Наявність миючих та дезінфікуючих засобів,що використовуються(Порядок реєстрації,перереєстрації дезінфікуючих засобів,затверджених КМУ   від 03.07.2006  № 908)  -в закладі використовується дезінфікуючий засіб  Санідез в табл..(партія  № 13  від 24.02.2018 року відповідає вимогам ТУ У 24.2-34558424-001:2007

Мило господарське - відповідає вимогам  ТУ У 20.4-25470089-024:2014.

Сода кальцинована- відповідає вимогам ТУ У 20.4-37252922-009:2012

Стериліум розчин нашкірний- відповідає вимогам МКЯ до Р.П.№ UA/5846/01/01(наказ № 1391 від 22.12.2016 р) зі змінами від 17.01.2017 р

22.Поточні дезінфекційні заходи проводяться – генеральне прибирання  з використанням дез.засобів(за неускладненої епідситуації)-1 раз на тиждень.

кварцювання –двічі на день

23.Своєчасність проходження медоглядів-згідно графіку 2 рази/рік,медичні книжки в наявності.

24.Проведення навчання з гігієни та поводження з харчовими  продуктами –

26.08.2019 року «Особиста гігієна кухарів». Гігієнічний догляд за дітьми»,  «Товарне сусідство», «Технологія приготування та  поточність технологічних процесів»

25.Працівники забезпечені санітарним одягом для робіт,що пов’язані з організацією харчування –забезпечені в повному обсязі

Спеціальним промаркованим  одягом  для проведення прибирання  приміщень –забезпечені в повному обсязі

26.Правильність та своєчасність ведення  журналів «Бракеражу готової продукції»,» «Бракеражу сирої продукції», «Здоровя», карток-розкладок страв,»Обліку відходів»-ведуться за встановленими зразками ,заповнюються щоденно

27.Наявність угоди на проведення дератизаційних,дезінсекційних,дезінфекційних заходів і відмітки про фактично проведені роботи  (ст..16 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 06.04.2000 року ,ст..40,42.49 ЗУ «Про основні  принципи і вимоги до безпечності і якості харчових продуктів»

Угоди на дератизацію та дезінсекцію в наявності в Дальницькій сільській раді. Останні дератизаційні та дезінсекційні заходи проводилися 20.11.2019 року, поточні дезінфекційні заходи на харчоблоці проводяться щоденно,

На групових осередках щоденно проводиться кварцювання,дезінфекція за графіком

Особа яка відповідає за організацію харчування в закладі – медична сестра  закладу  Кокош Г.В.

10.12.2019 року

Підписи: Директор ЗДО Рогожинська Н.Ф.________

                 М\сестра  Кокош Г.В.._____________

                 Завгосп Леонова Н.О.._________

                    Кухар Ананьєва Д.І.________

Немає коментарів:

Дописати коментар